mandag 5. februar 2018

Ny utfordring hos Papirlosjen - Bruk dies eller stempel


Så er det februar og vi kjører igang 
med en ny utfordring 
Denne gangen vil vi se bruk av dies og/eller stempel. 
Vår sponsor denne måneden er Papirdesign,
en av mine favoritter.

*

Utfordringen i februar lyder:

BRUK DIES OG/ELLER STEMPEL

*
Fordi det snart er morsdag,
lagde jeg likesågreit et morsdagskort.

*

 Til dette kortet har jeg brukt mørbrun
og kremhvit Bazzill.

Mønsterarket jeg har brukt
er fra Papirdesign, fra kolleskjonen Kaffepause,
arket jeg har brukt heter Kaffekunst.


Hjertet er en die-cut fra
Tattered Lace.

Stemplene jeg har stemplet på hjertet,
er begge fra Papirdesign.

 Dollie-die-cuten
er fra Papirdesign.

Pynten under har jeg
skåret og klippet til selv.


Inni kortet har jeg også
brukt et stempel fra Papirdesign.

Som panel til å skrive på,
har jeg brukt en del av dollie-die-cuten.

Hjertene jeg har brukt
er også fra samme die-cut.

*

Jeg blir samtidig med på disse utfordringene:
- Crafty Sentiments Designs: Anything Goes Challenge
- Cute Card Thursday: Challenge 515 - Anything Goes
- Sweet Stampin' Challenge Blog: Anything but Birthday
- Crafty Calendar Challenge: February Challenge - 2 Or More Layers
- 613 Avenue Create: Challenge # 206 - Anything Goes
- Crafting from the heart: Challenge 193 - Anything Goes
- Scrap from your heart: Utfordring # 18 - Morsdag/Valentine
- Papirdesign-blogg: Strikkedilla, kaffeelsker eller fin på vin (Brukt kaffeark til en kaffeglad mor)
- Scrappelyst: Utfordring for februar - Hjerter
- Scrappiness: Utfordring 1 - Noe gammelt og noe nytt (Gammelt stempel, ny dies)

9 kommentarer:

Scratch sa...

For et herlig kort! Tenker det blir en glad mor som får det kortet ^_^

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst!

DT Linda

Hege sa...

Så fint morsdagskort.
Nydelig den diesen du har brukt på forsiden.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Hege.

julie_woolston sa...

Gorgeous design and colours, love the beautiful dies cut.
Thank you for joining us at Crafty Calendar
Hugs Julie xxx

Maya sa...

Stilig kort til mor! Lekkert pyntet på alle sider, og det digger jeg :)
Takk for at du deltar hos Scrap from your heart ♥
Go`klem fra Maya

Wendy Nicola Jackson sa...

Truly gorgeous card. A really lovely entry for our 'Anything But a Birthday Card' challenge at Sweet Stampin'. Thanks so much for entering your lovely card in our challenge this week and come back to play again soon. Hugs, Wends xoxo Sweet Stampin' DT

Ann Kristin sa...

Ett veldig stilig morsdagskort! Flott bruk av det kaffebønnearket! Takk for at du deltar hos Papirdesign!

Meretekj sa...

Et flott kort!
Takk for at du deltar hos Papirdesign.
Dt-Merete

Line sa...

Så nydelig. <3
Tusen takk for at du deltar hos Scrap from your heart.
Klem DT Line

Jo Ann sa...

Wonderful card. Thank you for joining our February Challenge at 613 Avenue Create. Please join us again in our March Challenge. God bless! So sorry for this late comment, just been really busy.

JO ANN
https://jatterburycreations.blogspot.com