fredag 16. september 2016

PL-side med ugler


I dag skal jeg 
vise fram en PL-side med ugler.

Ugler er jo så
populært for tiden.
Jeg ser ugler overlat,
og det var sikkert det som
inspirerte meg til
å lage denne siden også.

Visste du at ugler
er et symbol på
visdom og kunnskap?

*
Jeg fant ut at jeg 
hadde ganske mange ugle-dies, 
da jeg først begynte å lete...

*
Blir med på disse utfordringene:
- Artistic Inspirations: Challenge 163 - Anything Goes
- Crafting From The Heart: Challenge 127 - Anything Goes
- Lemon Shortbread Challenge Blog: Challenge # 24 - Anything Goes
- Fab'n'Funky Challenges:Challenge # 318 - Go Outside
- Stampin' Royalty: Challenge SR # 346 - Fall Theme
- Penny's Paper-Crafty Challenge Blog: Challenge 295 - Anything Goes
- Polkadoodles Crafting Challenge: Week 37 - Anything Goes
- Hjerteboden - papir og sånt: September utfordring - Bruk naturfarger
- Scribbles Designs Challenge Blog: Challenge # 45 Woodland Creatures

*


Jeg har brukt mønsterark fra
Wild Rose Studio.

Bazzillfargene jeg har brukt:
brun, vanilla, mellomblå, lys lilla, lys grønn, aprikos og rosa.
Jeg har brukt QK-alfabetet Banana Splits.


Dette er en ugledies fra Tattered Lace.
Jeg har stanset ut med flere forskjellige farger,
så gjør diesen seg enda bedre.


Disse uglene er også
die-cuts fra Tattered Lace.

Denne uglen er en
en die-cut fra Spellbinders.

Den er også tørr embosset.

Denne lille raringen
har jeg børstet støv av,
en gammel die-cut fra QK.

Disse tre
er en die-cut fra 
Joanna Sheen.

Så har jeg noen veldig søte ugler,
og de er die-cuts fra
Nellie's.

Her er enda en die-cut
jeg måtte børste litt støv at,
en gammel QK die.

Denne rølpe gjengen her
er en die-cut fra Tattered Lace.
Det ser ut som de kommer rett fra julebordet...

11 kommentarer:

Borqna sa...

Excellent project!
I invite you to participate here:
Scribbles Designs - Challenge #45 - Woodland Creatures
http://scribblesdesignschallenge.blogspot.bg/2016/09/scribbles-designs-challenge-45-woodland.html

Good luck!

Bunny sa...

This is great. I love all of them. What a nice project. These owls are so cute. Thank you for joining us at Come And Get It challenge. Bunny DT

Gunn sa...

Her var det mange søte, kule og snåle ugler. Herlig PL side. Takk for at du deltar på Hjerteboden sin septemberutfordring. Klem DT-Gunn

Wendy Nicola Jackson sa...

Super duper cute! That is so sweet! Love the fabulous owls and your lovely designs. Thanks for joining in the fun with the Fab 'n' Funky challenge this week. Love what you did for it. Hugs, Wends xoxo Fab 'n' Funky DT

Cara sa...

What a wonderful collection of owls. Thanks for joining us this week at Penny's Paper-Crafty Challenge. Cara DT x

Judith sa...

What cute owls - gorgeous every one! Thank you so much for playing along at Fab'n'Funky this week hugs Judith x

Anet's Crafting sa...

Beautiful project. Thank you for playing along with our Challenge at Penny’s Paper-Crafty. We would love to see you again ... Anet DTx

Katrina Bufton sa...

Fabulous project, I love them all. Thanks for joining us in our 'Anything Goes/Beside the Seaside' challenge at Polkadoodles,
Katrina x

Carrie Rhoades sa...

We love owls so much at my house, I love your custom Project Life cards made with owl dies! Thanks for playing along with our Fall Themed challenge at Stampin' Royalty with your cute PL cards.

BlackLissi sa...

Du altså!!! :) Du er en mester på å bruke diverse dies! Dette er bare sååå morsomt å se på. :) Digger alle de uglene og teksten du har brukt.
Takk for ditt bidrag hos Hjerteboden!
DT Maria

cotnob sa...

This is fabulous, so many adorable owls.
Thank you for joining us for our Anything Goes challenge at Polkadoodles.
Pauline
x